Posted by: mensab | October 23, 2007

Tolong rawit-dawit (poems)

 

An tsinelas may kapareha, wala o tuo, tuo o wala. Magkaibahan sa pasiring paduman, miski ano an kaabutan. Pagnaglalakaw may nahuhuri, may naeenot alagad kasunod tulos. Pagnagpapahingalo magkataid, bakong harayo ta kun nawawara an saro, an nawawalat namomondo. Mayong kamugtakan, mayong mapaggamitan. Aanuhon an kabaak, sa gilid nakakaherak. Sindang duwa, tuo o wala, iyo man an bagay talaga. May istorya, may halaga. Sa banggi kun mapirmi, sa aldaw kun malakaw. Kada lakad may padudumanan, siring kan paghali mo ngonian. Kun dae na man kita magkakadukayan, kun saen an satong kakaabtan. May agang maabot sa satong paglibot-libot saka ta lang masasabot – arog kan tsinelas marikas napapaspas, arog ta man may kasagkuran, alagad nungkang lingawan; ako oika, tuo o wala, may kapareha.

  

Kailusyon

Sa edad ko, aram ko na an gusto ko.

Ngonian magkaibahan kita – maogmahon baga.

Lalo ta naghahaloy na

Mapundar nin harong, mahanap nin agumon.

Magkakaigwa mga aki, dawa duwa o tolo basta daing mandatang namamati.

Simpleng pagbuhay, maogmang pamilya.

May tultol na trabaho na matao nin pusog na futuro –

Sakuya, sa harong, sa mga aki, alagad dae ko mahiling simo.

Habo ta kang bayaan, habo ta kang mawara.

GAro dae totoo, mayong nawawalat sako kun ika minahali.

  

Babae

Saen ka hali? Dikit aram ko simo.

Minsan nahadukan ta ka, nasiraman ako.

Minsan hinahanap ta ka, minsan dae ko aram kun gusto ko yaon ka o mawara ka.

Siisay ka baga?

Responses

  1. sir magayunnun po bga ining blog mo..hehe

  2. sir abanes gamiton ko po ining 1 sa mga poems mo ..ilaag ko sa friendster ko… add mo po ako…knives_acolytos@yahoo.com


Leave a Reply

Categories

